Shadowčin první závod ZZO

19.05.2013 14:44

Zdravím přátelé tak jsme se společně se Shadow zůčastnili prvního "a pro Shadow i posledního " závodu  ZZO  v Karviné,byl jsem nervózní jako nikdy předtím protož-e Shadow je cvičena na něco zcela jiného než na tohle a tak jsem měl obavy z několika cviků které se podle ZZO dělají jinak než je máme se Shadow naučené na Obedienci. Mimo to jsme nikdy nebyly na tomto typu závodu a tak jsme vlastně nevěděli co se tam musí a jak a v jakém pořadí jsou cviky ,naštěstí pro nás jmse šli jako poslední a tak jsme  měli dost času se podívat jak to má vypadat až přišel okamžik pravdy a my byly šli na plac, po několika minutách bylo vše za námi " pro mě to byly strašně dlouhé minuty :-) " já vlastně ani nevěděl jak jsem dopadli byl jsem s nervama totálně mimo až po několika minutách jsem zjistil že jsme se Shadow jako tým získali 58 bodů ze 60 možných a ještě větší překvapení pro nás bylo že jsme skončili na prvním místě čemuž jsem dlooouho nevěřil ale byla to pravda. Zato jak jsme se se Shadow umístili bych chtěl podekovat přítelkyni Janičce i přesto že byla den před tím v práci a nebylo jí zrovna nejlépe tak obětavě vstávala v 6h ráno a dovezla nás na tento závod další poděkování patří mému kamarádovi Tomáši Laborovi za mini trénink před závodema velkou  psychickou podporu díky Vám oběma. Chtěl bych také poděkovat pořadatelům za dobře zorganizovaný závod.